با فرمولاسیون شوینده‌‌های ماشین ظرفشویی آشنا شوید!

فرمولاسیون شوینده‌‌های ماشین ظرفشویی

فرمولاسیون شوینده‌ های ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چونکه دیگر در زمان مهمانی‌های بزرگ و کوچک، نگران کثیفی‌ها و ظروف بیش‌ازحد بعد از مهمانی نباشید؛ چون با استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی و فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی خیالتان از ظروف راحت است و سرگرم بازی و لذت در طول مهمانی خواهید شد. ماشین ظرف‌شویی و شوینده‌های مدرن ظرف‌های روزمره، برای تمیز کردن کثیفی از ظروف مختلف بدون نیاز به سینک، صرف انرژی و وقت و مصرف زیاد آب طراحی شده‌اند؛ از این‌رو در تمام کشورهای دنیا استقبال زیادی از این ماشین مدرن شده است.

همچنین طی یک تحقیق و آزمایش علمی ثابت شده است که شوینده‌های آنزیمی زمانی به بهترین شکل عمل می‌کنند که به باقی‌مانده غذا بچسبند. فرایند شست‌وشوی ماشین‌های ظرف‌شویی نیز به‌صورت فشار آب و فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی است؛ از این‌رو فرمول شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی و مواد تشکیل‌دهنده شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:   ظروفی که می‌توان در ماشین ظرفشویی شست

ماشین ظرف‌شویی چگونه کار می‌کند؟

ابتدا حوضچه پر از آب شده و آب توسط المنت‌های ماشین ظرف‌شویی گرم می‌شود. در این مرحله آب داغ توسط آب‌پاش‌های دستگاه با سرعت بالا روی ظروف شلیک می‌شود. تنها آب کثیف حاصل از شست‌وشو تخلیه شده و بار دیگر آب پاکیزه روی ظروف ریخته می‌شود تا به‌نوعی آبکشی انجام شود. سپس با کمک جریان هوا و مقداری حرارت، ظروف خشک و تمیز تحویل شما داده خواهد شد.

 

فرمولاسیون شوینده‌‌های ماشین ظرفشویی

همان‌طور که اشاره شد، ماشین‌های ظرف‌شویی به‌دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، به‌شدت استفاده می‌شوند. به‌طورکلی مواد تشکیل‌دهنده انواع شوینده ماشین ظرفشویی به چهار دسته پودر، قرص، مایع و ژله تقسیم می‌شوند. شاید برایتان سؤال باشد که کدام یک بهتر است و فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی به چه صورت است. به‌طورکلی مواد شوینده ماشین ظرف‌شویی به‌صورت ژل، قرص، پودر و مایع عرضه و پخش می‌شوند که در ذیل فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی به‌صورت مجزا بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی + نکات مهم

قرص ماشین ظرف‌شویی چیست و چه زمانی کاربرد دارد؟

قرص ماشین ظرفشویی شوینده‌ای پرکاربرد و ضروری برای افرادی است که با ماشین ظرف‌شویی کار می‌کنند. این قرص شامل فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی است که ترکیبات آن مخلوط فشرده نمک‌های سدیم و نمک‌های پتاسیم، سورفکتانت، عطرهای خوش‌بوکننده ظروف و سایر مواد پرکننده است. این قرص‌های فشرده توسط دستگاه‌های تولید قرص تولید و عرضه می‌شوند.

مایع ظرفشویی شرکت بینگو نیز از لحاظ کیفیت و غلظت بسیار مورد پسند کاربران است. عناصر اصلی این محصول آب، مواد شوینده، مواد غلیظ‌کننده و مواد تثبیت‌کننده است. همچنین این محصول به‌دلیل راحتی در استفاده و اندازه‌گیری دقیق‌تر و راحت‌تر، یکی از پرمصرف‌ترین شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی در ایران است.

قرص ماشین ظرف‌شویی

همان‌طور که اشاره شد، پایه و اساس مواد تشکیل‌دهنده شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی با یکدیگر برابر است، اما ترکیب این مواد، اضافه کردن مواد جدید و نحوه عرضه آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ پس باید در خرید مواد شوینده ماشین ظرف‌شویی دقت بالایی داشته باشید تا هم از ظروف تمیزتر و خوش‌بوتر استفاده کنید و هم ماشین ظرف‌شویی شما سالم باقی بماند.

نحوه استفاده از مواد شوینده ماشین ظرف‌شویی

تنها با چند مرحله ساده ظروف خود را پاکیزه و بدون صرف وقت طولانی و مصرف آب بالا تحویل بگیرید و ابتدا پس از اتمام وعده غذایی خود ظروف را با جدا کردن باقی‌مانده غذا آماده کنید. سپس شوینده ماشین ظرف‌شویی را در محفظه مدنظر بریزید و با انتخاب نحوه شست‌وشو، فرایند شست‌وشوی ظروف را آغاز کنید. بعد از آن به‌راحتی می‌توانید به بقیه کارهای خود برسید و ظروف تمیز را از ماشین تحویل بگیرید.

استفاده از پودر زیاد ممنوع

استفاده زیاد و بیش‌ازحد از شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی، سبب ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه‌ای می‌شود؛ درنتیجه سبب تمیزی بیشتر نخواهد شد و آسیب‌زاست.

دلیل پاک کردن باقی‌مانده غذا هنگام استفاده از ماشین ظرف‌شویی

فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی و ماشین‌های ظرف‌شویی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نمی‌توان ظروف غذایی را با باقی‌مانده غذا درون ماشین گذاشت؛ زیرا این عمل سبب می‌شود تکه‌های غذا در فیلتر و پمپ تخلیه گیر کند و مشکلاتی را برای ماشین ظرف‌شویی شما به وجود آورد.

آیا می‌توان از صابون دست برای شست‌وشوی ظرف‌ها استفاده کرد؟

استفاده از صابون دست برای شست‌وشوی ظروف بسیار خطرناک است و استفاده مداوم از این محصول به‌عنوان شوینده ظروف می‌تواند خطرات بدی داشته باشد. همچنین استفاده صابون در ماشین‌های ظرف‌شویی به‌طور کامل دستگاه را با خطرات گوناگون و خرابی روبه‌رو خواهد کرد.

شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی بهتر است یا شست‌وشو با دست

جواب این پرسش بسیار ساده است. ماشین‌های ظرف‌شویی و همچنین فرمولاسیون شوینده‌های ماشین ظرف‌شویی بینگو بسیار قوی است و فرایند شست‌وشو با ماشین نیز بسیار اصولی‌تر و تمیزتر خواهد بود. تمامی مراحل نیز به‌کمک ماشین ظرف‌شویی انجام خواهد شد.

فرمولاسیون مایع ظرفشویی

دلیل انتخاب شوینده‌های بینگو چیست؟

برند محبوب بینگو چندین سال است در عرضه مواد شوینده البسه و ظرف‌شویی با تعهد به حفظ کیفیت در هر شرایطی و همچنین قیمت منصفانه و پایین در مقایسه با کیفیت ارائه‌شده توانسته است نیازهای مشتریان خود را در زمینه زندگی پاکیزه‌تر و سالم‌تر برطرف کند و همیشه انتخاب اول برای شست‌وشو باشد.

معرفی دیگر محصولات بینگو

شرکت بینگو در زمینه مواد شوینده اعم از ژل ماشین ظرفشویی، مایع جلادهنده ماشین ظرف‌شویی، قرص ماشین ظرف‌شویی، مایع ظرف‌شویی، پودر دستی، نمک‌های ماشین ظرف‌شویی، پودر لباسشویی و سایر محصولات توانسته به خواسته مشتریان خود احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید:   تفاوت ژل و پودر و قرص ماشین ظرفشویی + کدام یک بهتر است؟

بهترین روش خرید محصولات بینگو

بینگو به‌دلیل عملکرد قوی و مؤثر خود فروش خوبی در بازارها دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید محصولات این برند را به‌راحتی از نزدیک‌ترین فروشگاه یا حتی فروشگاه‌های آنلاینی مانند دیجی کالا خریداری کنید.

با بینگو تمیز و سالم باشید.

دیدگاه کاربران

*
*
*